4. märts 2016

Stiilinädala kolmapäev: sinised-mustad-valged toonid

Riietuse toonideks olid sinised-mustad-valged värvid. Päeva tegevuseks oli ühisluuletuste kirjutamine. Kokku oli hommikul nn jooksmas kolm erinevat luuletust.
Päeva keskel pildistatud, luuletused hetkel nii pikad.

1.luuletus:
imeliselt kaunis hommik
kui ma tulin kooli
pinginaaber täidab täna
ühe minu soovi
istun koolipingis ma
vastu naeratad mul sa
naeratan nüüd vastu ma
õhtul koolist lähen ka
suure naeratusega
kevad saabund on nüüd taas
kevadkuu on lõbus ka
tema naeris minuga
laulsime kõik la-la-laa
igasugu tunde koolis
mõnest vähem, mõnest rohkem hoolin
õnne-tunde koolist sain

2.luuletus
talv on peagi lõppemas
nüüd päikest paistab rohkem
räästas purikad tilkumas
katusel neid rohkelt
mulle meeldib märtsi kuu
päikene ja lilled, puud
see on maailma parim kuu
lõbus kuu, naeru kuu
naljakas, lahe ja igav ka
see on kõikide pidu ja sünnipäev
seal on koolivaheaeg
juba on saabunud mai
päike teeb kiirtega pai
enne kui möödub see kuu
lehte läheb viimne kui puu
ja kui lõppeb mai
siis tuleb juuni
siis end päevaitame pruuniks
seejärel juuli
mis täis on rannapäevi, kuumi

3.luuletus
sinised ja mustad, valged
Eestimaal on toonid
sest just nendes värvides
me täna Kolgas koolis
hommikune hele taevas
hinge rauge rahu toob
linnulaul ja päiksesära 
ei kao me silmist täna ära
saan ma lahti suurest vaevast
ja ma limonaadi joon
sinine ja must ja valge
sinine on taeva värv
must on metsa värv
valge on lume värv
õis on tärkamas 
ja linnud tulevad

Suur, suur aitäh kõikidele, tänu kellele need luuletused sündisid!